Nikogo nie trzeba chyba przekonywać, że w nowoczesnym przedsiębiorstwie stworzonym na miarę współczesnych, dynamicznie zmieniających się czasów strona internetowa to absolutny „must have”. Zadziwiającym może być fakt, że w Polsce nadal z powodzeniem funkcjonują firmy, których próżno szukać w sieci. Warto jednak, aby przedsiębiorcy już dziś pomyśleli o nadrobieniu zaległości – tylko jak właściwie tę witrynę stworzyć? Zacznijmy od miejsca na serwerze (czyli przestrzeni, na której przechowywane są strony www), domeny (to nic innego jak adres strony – na przykład http://www.witryna-internetowa.com.pl), a także kod strony (wszystko to, co internauta zobaczy na swoim monitorze po wpisaniu adresu strony). Mamy do wyboru serwery płatne i bezpłatne – te pierwsze pozbawione są reklam, te drugie niestety je wyświetlają. Poza tym różnicą jest cena. Wybierając adres, warto dokładnie przyjrzeć się promocjom – często jest tak, że pierwszy rok użytkowania strony może kosztować zaledwie złotówkę, a kolejne znacznie więcej (i to należy dokładnie sprawdzić). Adres powinien być jak najkrótszy i kojarzący się z tematyką zawartości witryny. Później pozostaje już tylko wybór webmastera, który zadba o ciekawy design, lub też skorzystanie z bezpłatnych systemów CMS.